Welke speaker kan ik het beste kopen?

Ik heb thuis een dj set en een paar speaker van maar 100 watt of zo en ik dacht ik bereid mij dj set uit dus ging ik zoeken op internet, maar ik vond niks.
Dus stel ik mijn vraag:
Ik wil graag speaker hij moet 1200 watt en een beetje groot(ik moet natuurlijk indruk maken).
Het liefst actieve speakers maar mag ook anders.
Mijn budget is maximaal 400 euro

Bedankt voor het zoeken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pas op, watt zegt weinig over hoe hard het gaat.
(Wil je indruk maken sluit je een elektrisch kachel van 2000 Watt aan. :p) dB (SPL) wel.

Het beste antwoord

Ik zou een kijk je nemen op baxshop.nl hier verkopen ze volledige geluidsinstallaties die voldoen aan jouw eisen. Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat service erg goed is en dat de site betrouwbaar is. Ook bied deze site vaak spullen aan voor een goede prijs. Op de site moet je kijken onder 'geluid en recording>luidsprekers>luidsprekersets'. Daar kun je een aantal speakers samen kopen waardoor het geheel goedkoper wordt.