Wat is een film waarin Rock 'n Roll een duidelijke rol speelt?

Ik moet een verslag voor muziek over Rock 'n Roll maken, waarin dit besproken moet worden. Weet iemand een goede? Dat zou heel erg helpen. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Het beste antwoord

Jailhouse rock, uit 1957 van Elvis Presley.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Grease natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste Rock and Roll film wordt hier in deze link vermeld.
""Grease"" is ook een film, van iets recentere datum.
En misschien kan je nog googelen op Bill Haley en film. of op Elvis Presley en film
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grease, en de elvis films natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Almost famous. Deze film gaat over een jongen die journalist wil worden en voor het tijdschrift Rolling Stone een reportage gaat schrijven over een rockband. Hij gaat met de band mee op tour en leert alles over de wereld van.... Rock 'n roll!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
La Bamba
Het leven van Ritchie Valens

Toegevoegd na 1 uur:
Stierf op 17-jarige leeftijd door een vliegtuigongeluk. Stierf samen met 'Buddy Holy) ook in de film.

Toegevoegd na 1 uur:
Dus ook 'De Buddy Holly ' story

Toegevoegd na 1 uur:
Dus ook 'De Buddy Holly ' story
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
School of rock!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grease.

Rock, Seks & Mode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Rock around the clock" met Bill Healey
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rock around the clock het gaat er over hoe de rock is ontstaan in een bepaald gebied het is wel een speel film hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Film van The doors (sex drugs en R'nR in 1)

Toegevoegd na 2 minuten:
de vraag is ook wat je Rock 'n Roll wilt noemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
''they sold their souls to rock & roll''

Toegevoegd na 1 minuut:
documentaire over het ontstaan ervan, bepaalde bandjes, invloeden en de rol van R & R in onze maatschappij (en hoe dat zo gegroeid is)