wat is de boodschap van het nieuwste liedje van Ed sheeran?

Welke boodschap, welke achterliggende gedachte (beeldspraak) zit in het liedje All of the Stars van Ed Sheeran?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Het gaat om twee geliefden die elkaar in Londen leerden kennen. Zij is terug naar Amsterdam en hij naar Amerika. Kijkend naar de sterren vraagt hij zich af of zij die ook zal zien. Er is nu een grote afstand tussen hen, en daar is hij verdrietig om, maar ze houden nog steeds van elkaar en hopen ooit weer samen te zijn.

De boodschap van het liedje is dat uit het oog niet uit het hart hoeft te betekenen. Zelfs de dood kan de twee geliefden niet van elkaar scheiden,want dan zullen zij elkaar in de hemel weer ontmoeten. De sterren zullen hen thuisbrengen.
Amadea