Welke DJ programma's gebruiken bijvoorbeeld Avicii, Hardwell, Armin van Buuren, enz. om nummers te mixen/te maken

Welke DJ programma's gebruiken de bekende DJ's om hun nummers te maken en te mixen? En welke daarvan zijn geschikt voor Windows?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
8.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom denk je dat ze het met software doen die op de markt is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is wel de norm. Ken weinig DJ's die zelf hun eigen software schrijven of laten schrijven.

Antwoorden (5)

Een bekende is FL Studio's(Fruit loops). Ook ACID van Sony en Adobe Audition zijn goede programma's om muziek mee te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
virtual DJ pro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken geen enkele bekende dj die Virtual DJ Pro gebruikt...
Leuk voor de beginnende slaapkamer-dj natuurlijk, dat wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, ik ben 11 en gebruik Virtuel dj, niet precies die maar wel iets in die beurt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben radioDJ en ik gebruik gewoon spotify niet dalet ofzo kost klauwen met geld
FL Studio en Logic
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Avicii:
http://www.musicradar.com/news/tech/in-pictures-aviciis-stockholm-studio-508635
Hardwell:
http://blog.djcity.com/2013/09/hardwell-reveals-new-studio-talks.html
Armin van Buuren:
http://www.soundonsound.com/sos/aug09/articles/armin.htm

Programma's als FL Studio, Ableton en (mijn favoriet) Reason draaien ook gewoon onder Windows.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om nummers te maken word veelal Ableton gebruikt al is Fruityloops goedommee te beginnen.

De door jou genoemde djs gebruiken eigenlijk weinig softwareom te mixen.

Maar Traktor word veel gebruiktin de technoscene omdat hier tijdens djsetveel nummers ter plekker bewerkt worden door de effecten die zon pakket bied.