Ik zoek een lied over 'wachten'.

Heb ik nodig als achtergrond bij een stukje film. In mijn hoofd zit een fragment "waiting till midnight", maar ik kan de bijbehorende song niet vinden.

Na zes reacties moet ik wellicht er aan toevoegen, dat 'waiting till midnight' niet de titel is, maar ergens in de tekst voor komt. Alle inzenders tot nu toe bedankt, maar wat ik in mijn hoofd heb, zit er niet bij.
Gek, want het is een heel bekende song (geweest, jaren '70, denk ik).
Ik kan het zo voor je zingen ... maar ja ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
5.3K

Het beste antwoord

Zoek een vriend met een iphone op en vraag naar het gratis programma Midomi of zing/neurie het nummer zelf in op deze website: http://www.midomi.com/
Daar zit hele slimme software achter die gezongen liedjes kan herkennen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Er zijn veel nummers met waiting till midnight.

http://www.google.nl/search?q=waiting+till+midnight+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

ik zou zeggen download er een paar en kies de juiste!

Toegevoegd op 11-05-2009 12:55:46
misschien is deze handiger

http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=waiting+midnight+lyrics&btnG=Zoeken&meta=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Right here waiting - Richard Marx
Waiting for a Girl like you - Foreigner
Wishing Waiting - Jack Johnson
Waiting for tonight - J.Lo

Waiting - Green Day

En zie bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I miss you - Björk; van het album Post.

Toegevoegd op 11-05-2009 13:39:49
Mike Oldfield - Waiting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Waiting for the sun" van The Doors.
Er zit een stukje in waar hij hij iets van 8x achter elkaar "waiting" zingt.
Sowieso een goed nummer trouwens (vind ik).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luister anders eens naar "Terminal" van "Devin Townsend"
Het is wat rustiger dan de meeste nummers, en ook niet zo populair. Ik vind het zelf perfecte achtergrondmuziek :)

http://www.youtube.com/watch?v=2m2JTtu4uGU&fmt=18
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nummer van Andre van Duin getiteld "Ff wachte, Pizza!" Lijkt me in dit geval perfect voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heel mooi wachtliedje is "I am waiting" van The Rolling Stones.

En natuurlijk Waiting on a Friend, ook van de Stones.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien
waiting on the world to change - John Mayer
my love is waiting - Marvin Gaye
I'll be waiting - Lenny Kravitz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het misschien Waiting 'til Midnight van The Liptones?