mijn youtube afspeellijst bestaat uit ruim 200 nummers. Helaas speelt hij er maar 80 af... Weet iemand wat ik daar aan kan doen?

Als ik nummer 1 selecteer en op "random" klik mengt hij alleen de eerste 80 nummers.
Als ik bijvoorbeeld nummer 100 selecteer en dan "random" doet doet hij alleen nummer 100-180 random in de lijst...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat dat tegenwoordig normaal is bij YT. Ik heb daar ook afspeellijsten en als ik tot voor kort op een daarvan klikte zag ik de hele lijst, als ik scrolde natuurlijk. Als ik nu op een lijst klik krijg ik maar 80 nummers te zien en moet ik onderaan opnieuw klikken om de volgende 80 te zien.

Sinds kort kan je meer dan 200 video's in een lijst opnemen. Hóéveel meer weet ik niet; ben met een lijst nu tot 210.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben nog niet nagegaan of hij er na het afspelen van 80 nummers mee stopt.