hoe kan je een albumhoes plaatsen bij itunes?

Hoe kan je een albumhoes plakken in itunes? ik heb een album op itunes waar geen albumhoes bij staat hoe kan ik daar zelf een albumhoes neerzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Om een heel album in een keer te voorzien van de juiste plaatjes:

1) Ga met je browser naar een Amazon website en zoek de CD op. Klik op 'See customer images' en kies een mooie versie van de cover die je zoekt zonder witte randen.
Als Amazon het niet heeft dan vind je het wel bij cduniverse.com Klik daar op de CD en dan op 'Large front'

2) Klik met de rechter muistoets op het plaatje en kies 'Bewaar afbeelding in ' of soorgelijk (als v.b. op een Mac)

3) Selecteer in iTunes alle nummer van het album waar je het plaatje wilt koppelen, gebruikt maken van de toets en linker muistoets.

4) Kies met de rechter muistoets 'Toon info' of gebruik de toets combinatie of in Windows waarschijnlijk

5) Zoek in de Finder of de Verkenner in Windows het bewaarde plaatje op en sleep het in 'Illustraties'. Klik daarna op OK, en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Druk met rechts op het liedje, en dan op INFO TONEN. Ga dan helemaal rechts naar ILLUSTRATIES en voeg maar toe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je klikt met de rechtermuisknop op dat nummer kiest 'toon info' vervolgens ga je naar het tabblad 'illustratie' en daar kun je op een knop drukken 'voeg toe'. Vanuit dat scherm kun je je albumhoes opzoeken