Waar kan ik in de vergetelheid geraakte popmuziek van tientallen jaren geleden terugvinden?

Het gaat onder meer om nummers die niet hoog op de hitparade hebben gestaan. Wil je b.v. jaren 60 - 70 nummers oren, dan is dat wel mogelijk. Maar dat zijn dan vaak nummers die eens een hoge hitnotering hebben gehad. Maar ook veel nummers hoor je nooit meer. Zijn daar CD's van? Of zijn er zenders die dat dikwijls uitzenden?

10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Voor oude muziek maak ik zelf gebruik van Spotify. Daar is veel terug te vinden. Er zijn daarnaast ook diverse online radiostations. Zie bron.