In zo'n geval helpt het om de Nederlandse vertaling van de tekst te lezen:

"Wanneer de dagen koud zijn en de kaarten allemaal gevouwen,
En de heiligen die we zien zijn allemaal gemaakt van goud,
Wanneer je dromen allemaal falen,
en degene die we begroeten zijn het ergst van allemaal
En het bloed is verouderd
Ik wil de waarheid verbergen, ik wil je beschermen
Maar met het beest van binnen is er nergens waar we ons kunnen verbergen
Het maakt niet uit wat we voortbrengen, we zijn nog steeds gemaakt van hebzucht
Dit is mijn koninkrijk dat komt
Wanneer je mijn hitte voelt: kijk in mijn ogen
Kom niet te dichtbij, het is donker van binnen
Het is waar mijn demonen zich verbergen
Bij het laatste applaus, het is het laatste van allemaal
Wanneer de lichten uitdoven kruipen alle zondaars
Dus ze groeven je graf
En de maskerade zal komen uitroepen naar de troep de je hebt gemaakt
Wil je niet teleurstellen, maar ik ga op de hel af
Hoewel dit allemaal voor jou is wil ik de waarheid niet verbergen
Ze zeggen dat het is wat je ervan maakt
Ik zeg dat het lot beslist, het is verweven in mijn ziel
Ik moet je laten gaan
Jouw ogen, ze schijnen zo helder
Ik wil hun licht bewaren
Ik kan dit nu niet ontsnappen tenzij je me laat zien hoe".

Het gaat over iemand die bezeten is door een duivel, een beest van binnen heeft. Daar waarschuwt die persoon zijn geliefde voor. Hij is van mening dat iedereen bezeten is door hebzucht, de een nog erger dan de ander. Hij zou willen dat zijn geliefde daartegen te beschermen was, maar dat is nou eenmaal het lot. Hij moet haar laten gaan, want hij weet niet hoe hij eraan kan ontsnappen dat de hel op hem wacht.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt, nu is het helemaal duidelijk!

Andere antwoorden (1)

Het gaat niet over echte demonen, maar het gaat over dat iedereen slechte kanten heeft en dat die slechte gedachten over die kanten Als een demoon tegen je zou gaan.
Zo zegt de band dat ze zichzelf schaamden maar dat helemaal niet hoeft want iedereen heeft slechte kanten!
een jaar geleden