Ik vind iemand niet terug op spotify. Hoe komt dit?

Ik heb net spotify aangemaakt en ik wil 1 van mijn facebook vrienden volgen die ook spotify heeft maar ik vind haar niet. Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
4.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien heft zij een (premium)account dat niet aan Facebook is gekoppeld ?

Antwoorden (1)

dan heeft jouw vriend hoogstwaarschijnlijk zijn/haar account niet aan Facebook gekoppeld.

als dit wel zo is:
vraag hem/haar om jou toe te voegen.

het kan ook zo zijn dat 1 van jullie beide elkaar geblokkeerd heeft op Facebook.

of dat 1 van jullie je eigen account nog niet geferifieeerd hebt

suc6!