Wie weet wat "3X5" betekent?

Het is de titel van een liedje van John Mayer, verder ben ik de uitdrukking nog nooit buiten het liedje tegengekomen, maar ik ben zo benieuwd wat hij ermee bedoelt? Het staat in deze context:
"You should have seen that sunrise with your own eyes, it brought me back to life
You'll be with me next time I go outside
no more 3x5's"
Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

In de link een interview met John Mayer en de vraag:
What inspired ‘3x5’?
I started touring in March 2000. I’d never been out in the west coast and I just saw the most gorgeous landscape in the world. At the time I was taking a bunch of pictures so ‘3x5’ is kinda throwing down the gauntlet. I’m only travelling for one; I’m not travelling for two.

Dus de 3x5 slaat op de foto's die hij maakte (het formaat in inch).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

3X5 is de bijnaam voor een 'postcard'
dat slaat op de afmetingen van 3x 5 inch.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3 maal 5 chords, accoorden
zie http://www.ultimate-guitar.com/tabs/j/john_mayer/room_for_squares_album_crd.htm