Wat wordt hier ECHT gezongen?

We zijn voor de grap een avondje bezig met Mama Appelsap, maar we komen er niet aan uit en kunnen geen songteksten vinden... :S

We kunnen ons niet voorstellen dat het echt de nederlandse zin is die we verstaan.. Hier onder de originele video, bij de reacties de mama appelsap.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Hij is de mooiste jongen ter wereld, net als Shaun

Dat word er gezongen, het schijnt Zuid Afrikaans te zijn.
Lees de comments onder de mama appelsap versie maar eens.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Damn, overal gekeken (al minimaal een kwartier aan het zoeken naar de originele songtekst) en niet erop gekomen ONDER de video te kijken *Dough*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijft typisch dat de originele songtekst nergens te vinden is, maar daar ging de vraag niet over

Andere antwoorden (1)

"Hij is de mooiste jongen ter wereld, Little Shawn."

En inderdaad, dit is precies wat ze zegt in het Nederlands/Afrikaans. De artiest heet Little Shawn.