Wie zongen een tango ,alleen maar wij met z'n twee -en ik trapte op je rode teen=ik hoor nog die hatelijke lach waarvan ik weet dat ij me niet mag?

Ik mocht zondags s'morgens mijn opa altijd gaan halen in het cafe waar hij ging kaarten om te zeggen dat de soep klaar was en dan kreeg ik altijd geld om op de jukebox dit plaatje te draaien.Het zal op de helft van 1950 of begin jaren 1960 zijn geweest

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (1)

Het was even zoeken, maar het antwoord is:
'Wij met z'n twee' door Black & White, uit 1961
Ik kan helaas geen video of songtekst voor je vinden, maar nu weet je in elk geval naar welke LP je moet gaan zoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Goed gevonden! Je kunt het beluisteren op http://radio.omroep.nl/f/163195/ het begint bij 2:38
Amadea
10 jaar geleden
De Melody Sisters zingen trouwens mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ha leuk, luistervoer. Dank voor het vinden van de audio, Amadea!