Weet iemand de naam van een oude dancehit met accordeon?

Ik hoorde een aantal dagen terug een nummer wat ik vroeger ook zeer kon waarderen. Het is een Dance hit geweest, waarbij een accordeon meespeelt op het ritme. Het is lastig uit te leggen, maar de accordeon speelt zover ik weet vaak dit ritme: 4x een halve toon omlaag, blijft een tijdje in deze toon hangen en begint weer van voor af aan.

Het nummer is ook te horen tijdens een aflevering van Christian Rach - Café Tabac, een duitse "keukentester".

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het nummer is in ieder geval ouder dan hits uit 2009, zover ik weet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
6.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
michel telo - balada ? Ook met acordeon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee sorry. Deze is het niet, want ik ken deze zelf en deze is veel te "jong" i.v.m. de hit die ik zoek. Maar toch bedankt!
Amadea
10 jaar geleden
Niet overeenkomend met de tonen die jij beschrijft, maar wel een dance nummer uit 2008 met accordeon is Heater van Samim: http://www.youtube.com/watch?v=xJU5B_GU79U

Het beste antwoord

Misschien "Tu Es Foutu" van In-Grid?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

https://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze is wel van 2009 en niet van daarvoor, maar het lijkt wel op de verdere omschrijving.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dit is hem niet, maar toch bedankt. ;)