Wat kost het huren van een fanfare?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
6.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.lb-entertainment.nl/fanfare-der-geweldigenoten-boeken in het weekend € 1100,00. Je kunt gelijk bellen.

Het beste antwoord

Er is een fanfare startpagina. Daar staan ze per provincie op.
De prijzen lopen erg uiteen. Afhankelijk hoe lang je ze huurt. Door de week of in het weekend. Hoe groot het orkest is. Alleen spelen of ook nog een act erbij.
Je zult het per fanfare orkest moeten informeren. Zo rond de € 500,00 en € 1000,00
ligt het wel.
Er zijn ook goedkopere, zeer amateuristische fanfares.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Voor die laatste soort moet je zoeken op "dweilorkest".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil de vragensteller echt een fanfare dan is men niet voor een dubbeltje klaar. Een hoempahoempa orkest is meestal veel goedkoper, maar ook daar weet men soms te rekenen.
Een fanfare heeft een andere functie, heeft een andere instrumentale bezetting en repertoire dan een dweilorkest.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Helemaal super! Sorry voor de late reactie.