Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

cd speelt niet overal af, hoe kan dat?

Ik heb een muziek-cd gekocht die het op mijn pc wel doet, maar op mijn laptop en in onze home-cinemaset niet. Al deze apparaten spelen wel alle andere cd's af die ik heb, maar deze cd wordt dus alleen 'gegeten' door de pc en ook door de mac op mijn werk. Het is een normale legale cd (bol.com). Op de home-cinemaset klinkt de cd vol ruis en op mijn laptop wil hij niet eens opstarten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
985
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk maar eens achterop. Deze CD zal met een of andere beveiliging beveiligt zijn. Even downloaden en branden is het beste. Probeer hem eens in je autoradio/cd-speler, werkt ie vast ook niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=3&t=16690&start=20 Kopieren (rippen) kan ook al werken. De wereld op zijn kop, zoals altijd. Beveiliging frustreert de eerlijke koper!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie op de cd niets staan van een beveiliging, alleen dat je niet een kopie mag maken. Het is toch raar dat je een legale cd niet eens in een normale homeset kunt afspelen en een kopie wel? Dat ga ik wel proberen..............maar het blijft raar toch..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek op rippen. WMP kan dat al. En ja het is idioot, maar waar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

misschien heeft u andere sofware op uw laptop en home-cinemaset die dit niet ondersteunen dus niet mogelijk maken. misschien moet u dan even googelen naar programma's die dat dan mogelijk maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een homecinemaset met software die cd afspelen niet ondersteunt. Interessant gegeven.....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding