Wie weet de titel vh nummer v adam and the ants [of andere band?] waarin de vgde tekst [weet niet precies] : "high[ly] in the sly with jesus"?

,uit de jaren 80 of begin 90, soort 3/4 maat [hangt er van af hoe je telt], clip was te zien op mtv, , ik kan het op youtube niet terugvinden, dank en groet, ruud

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dr. and the Medics met Spirit in the Sky?

http://www.youtube.com/watch?v=J4N_cFKUBec

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap gevonden hoor. +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je - vond dit zelf vroeger een erg mooi nummer, vooral in deze versie. Met de omschrijving en het stukje tekst kwam het meteen weer naar boven. Maar of het ook is wat de vraagsteller bedoelt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herkende de regels ook ergens van en toen ik jouw antwoord zag, dacht ik, ja, dat is hem. Ik vermoed dus dat de vragensteller ook dit nummer bedoelt.