Hoe kan je kan je een liedje op u mp3 zetten?

ik heb een mp3 maar weet niet hoe je een liedje op mijn mp3 moet zetten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Een mp3 is een gecomprimeerd geluidsbestand. Daar kun je niets opzetten.
AWM
14 jaar geleden
Als je even verteld welk merk en type de MP3 speler is, dan kunnen we je beter helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ipod werkt met Itunes: een bibliotheek principe die automatisch je speler up to date houd. Enkel bestanden toevoegen aan deze bibliotheek is voldoende.

De andere mp3 spelers werken als externe 'harde schijf' aan je computer. Als je deze opent in windows verkenner of iets dergerlijk ga je zien dat hier mapjes in zitten. Vanuit de titels van deze mapjes kan je (meestal) afleiden in welke map de muziek hoort. Kopieer de gewenste liedjes in deze map en alles zou moeten werken.

(Bij elke mp3 speler komt meestal ook software maar die maakt het soms nodeloos ingewikkeld)

Let wel op dat je nooit 1 van de bestanden wist die standaard op je mp3 staan. Dit zouden systeembestanden kunnen zijn waardoor je mp3 niet meer werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar "deze computer" daar zie je je mp3 speler staan als een "verwisselbare schijf" als je dan een aantal nummers van een cd hebt geript of gedownload dan moet je die nummers kopieren en op die verwisselbare schijf weer plakken. en dan staan die nummers als het goed is op je mp3 speler : )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het een gewone mp3 is moet je de mp3 in de computer pluggen.
in de computer word aangegeven dat er een niewe map is gevonden, deze map kun je openen en je liedjes in plaatsen.
is het een ipod dan moet je Itunes downloaden.
itunes herkent het direct als je ipod is ingeplugt en maakt er ook direct contact mee.
als je muziek in itunes wil zetten moet je gaan naar ,Bestand,en dan klikken op bestand aan bibliotheek toevoegen.
als de liederen in itunes staan kun je klikken op het kleine ipod tekentje en dan klikken "synchroniseren".
dan worden even de liedjen naar de ipod overgeplaatst en zal de muziek op de ipod staan.