Omdat ze niet de "meest" populaire muziek altijd draaien maar ook wat alternatievers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat 3FM niet het meest beluisterde station is - maar daar hebben ze nu hun eigen, unieke punt van gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ze zelf zeggen: 3FM is geen allemansvriend, maar een stoer station waar je bewust voor kiest. Dat maakt 3FM 'Not the most popular station'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze zich willen profileren als alternatief, maar ze weten zelf ook donders goed dat ze het niet zijn.
Af en toe een rock plaat van een band die ook op pink pop komt en daar blijft het helaas bij. Gaat puur om reclame inkomsten

Ondertussen willen ze graag niet populair zijn maar kunnen het niet omdat het niveau 1 dag vliegen en andere bieber hits 9 van de 10 nummers is.

Erg jammer vind ik voor een publieke omroep die meer genres dient uit te zenden.