Bestaat er een programma die stemmen uit de muziek filtert (zie uitleg)

ik zoek een programma die bij nummers (liedjes) de zanger(es) zijn/haar stem uit de muziek filtert zodat ik de muziek (zonder zang) een stuk mooier kan maken.

en als ik dan de muziek mooier heb gemaakt wil ik de stem terug plaatsen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3K

Het beste antwoord

Vocal Remover (http://www.analogx.com/contents/download/audio/vremover.htm)
Geeft de mogelijkheid om de stem uit muziek weg te filteren. Ik heb het getest als Winamp-plugin en dat werkte niet onverdienstelijk. Blijft dat behalve de stem ook ander muziekmateriaal weggefilterd wordt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Virtual piano (http://www.analogx.com/contents/download/audio/vpiano.htm)
Dit programma veranderd je toetsenbord (van de computer) in een muzikaal toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze wel weg filteren zoals hier boven vermeldt staat maar echt helemaal verwijderen dat lukt niet .
daarvoor zou je de track in meer audiosporen moeten hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi er zijn programma's die dit (gedeeltelijk) kunnen doen.
zoek eens bij "devocalizer" en je komt een hoop info tegen.
Daaruit kan je dan zelf een programma kiezen waar je mee kunt werken. Sommige zijn demo en daar kan je wat uitproberen met anderen programma's, zoals van Sony of Cakewalk, Band in a Box etc. kan je de tracks apart zetten en daarmee aan de slag om af te zwakken,versnellen van tempo en stemmen te veranderen! Dit zijn echter professionele programma's en kosten nogal wat. je zou ook eens rond kunnen kijken of er niet iemand in de buurt is die je daarmee kan helpen. veel succes ermee
Pieter