Waar kan ik "Hotel California" kopen/downloaden?

De afgelopen week heb ik al 2 keer een uitvoering van de Eagles gehoord, nl. Hotel California. Het gaat hier om een uitvoering die wordt omschreven als een latin uitvoering, maar zelf vind ik het meer een reggae uitvoering.
Hoe dan ook, waar ik ook zoek, ik kan er niks over vinden.
Iemand een idee waar dit nummer vandaan komt, waar je het kunt kopen en/of downloaden?

Toegevoegd na 9 uur:
Hoorde het nummer zojuist weer op "SkyRadio summerhits" (19:15 uur). Het werd omschreven als "The Eagles - Hotel California (latin version)". Op YouTube heb ik er eentje gevonden die het misschien zou kunnen zijn, maar je kunt de audio niet horen omdat auteursrechtelijk gedempt is. Jammer dus en ik weet het dus nog steeds niet.
Ik blij erbij dat ik het niet echt latin vind maar puur een mix van reggae en ska.
Hoop dat er toch nog iemand is die het voor mij kan vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook niet bij youtube?
Cryofiel
10 jaar geleden
Als ik in Youtube de zoektermen       eagles hotel california latin gebruik, krijg ik een aantal hits. Zit "jouw" versie daar wellicht tussen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had ik al geprobeerd, maar de juiste heb ik er tot nu toe nog niet gevonden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=xtSdBK2uLaU
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek anders hier even naar Hotel California. :)
http://www.relisten.nl/zoek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee die is het ook niet. Het is geen coverband of andere band. Het zijn gewoon de Eagles zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kan het deze zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=7aF-Jtw7yEY
Deze is gemaakt (eigen baksel) met origineel materiaal (opnames) van Hotel California maar niet uitgebracht door "The Eagles"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die had ik al gezien, maar kan niks horen, krijg de volgende boodschap:
Deze video bevatte eerder een auteursrechtelijk beschermd audionummer. Vanwege een claim van een auteursrechthouder is het audionummer permanent gedempt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. De auteursrechthouden (The Eagles) heeft deze ook niet formeel uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen jammer dat ik er dan toch niet achter kan komen of het hier om het nummer gaat wat ik bedoel... :(
In ieder geval bedankt voor de moeite, tot zo ver... :)

Antwoorden (3)

Er zijn best veel uitvoeringen van:

https://www.youtube.com/watch?v=iyQW12Jhayg
https://www.youtube.com/watch?v=PpLmD_8FvkA
http://www.dailymotion.com/video/x46wu4_majek-fashek-hotel-califormia_music#.Ue-HFo2nrEQ

Ik vermoed dat het 1 van deze 3 is, met deze informatie kun je beter zoeken naar waar je het kunt aanschaffen.
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, helaas. Geen van deze 3. Het lijkt er ook niet op.
Bedoel je Hotel California van de Gypsy Kings? Dit is een soort van Latin versie van Hotel California (Eagles)

Als je dit lied bedoelt, dan kan je hem gewoon via ITunes kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Youtube. Daar kun je video downloaden en het geluid eruit halen. Daar zijn verschillende programma's voor.

Toegevoegd na 44 seconden:
Dit is geheel gratis en kost je geen geld. Zeg maar dagdag tegen bol.com.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil helemaal geen geluid weghalen, wil juist iets horen, maar dat gaat helaas niet (zie reactie op mijn vraag)