Waar gaat dit lied over?

Weet iemand misschien waar het liedje superman van taylor swift over gaat bijv. enchanted gaat over Adam young en back to december over taylor lautner

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

het gaat over dat ze verliefd is op een man, al een tijd lang. ze durft het niet tegen hem te zeggen. voor haar is hij een soort 'Superman'.
ookal heeft ie een wat slechte reputatie, het kan haar niet schelen wat anderen van hem vinden. ze hoopt dat hij haar ooit 'meeneemt' oftewel dat ze ooit samen zullen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, ik had je vraag niet helemaal goed gelezen geloof ik. hij is 'dark and tall' en bruine ogen. geen idee wie dat is, misschien ken jij 'm