Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik gratis bladmuziek vinden die wel legaal te krijgen zijn en het liefst van Taylor Swift?

ik wil graag Taylor Swift spelen op keyboard. maar ik kan geen bladmuziek vinden. het is eigenlijk wel belangrijk dat ze gratis zijn. het liefst wil ik 'back to december' maar andere mogen ook. heel erg bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
959

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat is hetzelfde als "Ik heb geen geld voor de trein, waar kan ik gratis een treinkaartje krijgen?". Er rust auteursrecht op de zaken die je wilt hebben. Als je niet wilt of kunt betalen dan moet je het niet willen hebben. Want op een legale manier kun je er niet gratis aankomen. Er bestaat geen legale diefstal.
(Lees meer...)
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is voldoende bladmuziek gratis te downloaden waar geen rechten op zitten, gewoon google.
Op deze site: http://musictomake.com/blog/2010/11/04/piano-tutorial-how-to-play-back-to-december-by-taylor-swift-free-download-music-sheets-midi-fl-studio-mp3-fl-studio-exported/

staat een filmpje van welke noten je moet gebruiken, zeg maar een voorbeeld en onder het filmpje staat ook een link van een bladmuziek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In sommige bibliotheken lenen ze ook bladmuziek uit. Als je toevallig al lid bent zou je een keer kunnen kijken of ze iets naar je smaak hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier kan je het eerste stukje van Back to december zien: http://www.onlinesheetmusic.com/back-to-december-p417647.aspx
maar voor de rest moet je hoogst waarschijnlijk betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding