Waar kan ik het goedkoopste legaal muziek downloaden?

Ik vind iTunes namelijk een beetje duur maar ik wil wel graag dat de artiesten geld krijgen voor de muziek die ze maken :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Het beste antwoord

Spotify, is zelf gratis, alleen met reclame blokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Nee jfgadell, bij Spotify kun je wel degelijk vaak ook het nummer downloaden voor 99 cent. + van mij

Andere antwoorden (6)

Freeyoutubetomp3converter
Die moet je downloaden, dan kun je echt ELK liedje van YouTube downloaden, ik gebruik het ook t is heel handig ;)
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Itunes ( erg goedkoop) en goed dat je de artiesten blij wil maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Legalsounds.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.beatport.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MP3 Rocket is gratis. maar denk wel dat je daarbij internet gebruikt. en via het internet betaald. (het is ingewikkeld omdat uit te leggen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik Groovejaar. Hiermee kan je alle denkbare muziek downloaden. Volledig gratis en super makkelijk in gebruik. Het downloaden van muziek in Nederland is ook legaal.

http://www.duken.nl/muziek-downloaden-vanaf-grooveshark-met-groovejaar/