Hoe heet het (Jaren 80) liedje waarin een man in een gevangenis zingt over wereldvrede?

Het is een nummer uit eind jaren 70 - begin/midden jaren 80'

In de muziekclip zie je de zanger (waarschijnlijk van Islamitische afkomst) zingen in een gevangenis over wereldvrede.

Ik weet dit niet zeker maar: Wanneer de man naar buiten naar de maan kijkt, droomt hij over Afrika/Azië (vrede!) DIT WEET IK NIET ZO ZEKER

Ik weet de titel en de zanger niet meer!

Kunnen jullie mij helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zeg dat hij van Islamitische afkomst is en in de gevangenis zit. Dit is niet racistisch bedoeld want de zanger is van islamitische afkomst.. Ik wil niemand hiermee pijn doen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
3.2K
Amadea
10 jaar geleden
In welke taal wordt het gezongen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het Engels

Het beste antwoord

Is het soms Labi Siffre - Something inside so strong
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is 'm! Dankje, je bent echt een schat! Vraag gesloten en punten voor jou!