Wat vertelt Taylor Swift in haar videoclip I Knew You Were Trouble eerst 2 minuten lang?

In de videoclip I Knew You Were Trouble vertelt ze de eerste 2 minuten iets in het engels maar over wat gaat het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Het gaat over een meisje wat alles aan zich veranderde om een jongen aan zich te binden. Ze wordt wakker in een woestijn met een bezaaid met afval de ochtend na een rave (een bepaald soort feest met dj's, muziek en vaak ook drugs).

Ze zegt (een beetje vrij vertaald, de engelse tekst staat in de bron): Ik denk dat als iets voorbij is het terugkomt is kleine stukjes in je hoofd, het lijkt op een kaleidoscoop van herinneringen, het komt allemaal terug maar hij komt nooit terug.

Ik denk dat een deel van mij meteen wist dat dit zou gebeuren toen ik hem voor het eerst zag. Het is niet iets wat hij zei of deed maar het was wat ik zelf al voelde toen ik hem ontmoette. Het gekke is dat ik niet weet of ik me ooit nog eens zo zal voelen als toen maar ik weet ook niet of ik dat wel zou moeten willen. Ik wist dat hij niet goed voor mij was maar ik dacht: hoe kan de duivel mij naar iemand toebrengen die er zo engelachtig uitziet als hij naar mij lacht? Dat kan de duivel nooit geweest zijn. Misschien wist hij dat ik dat dacht toen hij mij zag. Ik denk dat ik mijn evenwicht (figuurlijk) gewoon verloor. Ik denk dat hem verliezen niet eens het ergste was, het ergste was dat ik mijzelf verloor.