Weet iemand hoe dit liedje heet en wie het zingt? Zie uitleg

Het word gezongen door een vrouw gaat over dacht een klein jongetje best een zielig liedje het is een nederlands liedje iets met vlak voor het slapen gaan kijk dan nog even naar de sterren en de maan, en wie zingt het liedje over een jongetje wat in gesprek komt met een vrachtwagenchaufeur met wie hij dan een keertje mee mag rijden zijn vader was ook een chauffeur die overleden was dacht ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
9.3K

Het beste antwoord

Met het 2e liedje bedoel je volgens mij:
Gerard de Vries met Giddy Up Go -> zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
+1 Dit is hem!

Andere antwoorden (7)

Teddybeer van Gerard de Vries misschien?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie link voor de tekst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste liedje weet ik niet, maar het tweede liedje wat je omschrijft, is van Gerard de Vries. Artiestennaam: Cowboy Gerard.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=b9ut9PzJZZ4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Teddybeer, gaat over een gehandicapt jongetje dat via een bakkie in contact komt met een vrachtwagenchauffeur. Op een dag krijgt hij dan bezoek van een stel chauffeurs met hun trucks.
Gezongen door de Zangeres Zonder Naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste ??? De tweede tekst is denk ik van:Giddy up go van cowboy Gerard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat liedje over de sterren en de maan is volgens mij:Mijn vader is een ster van kinderen voor kinderen.Heel zielig moest altijd huilen als ik dat liedje hoorde.

http://www.youtube.com/watch?v=0eE6lRqwUtI
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welterusten kleine jongen, welterusten kleine man van sanne