kent er iemand deze cd?

Het gaat om een On Air Party airlines cd van het jaar 2000 of 2001 '(denk ik).
Het was een blauwe cover denk ik met het liedje van dj boozywoozy- party affair( was nummer 2 denk ik) en er stond een liedje op met een cover van all by myself. Het laatste was een secret of hidden track en deze was een piano solo. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen hiermee want ik zoek deze al jaren. Enkel de track list of het jaar en volume is zeker goed.
Alvast bedankt

Toegevoegd na 42 seconden:
Het kan ook dat deze On Air Party Flight heette :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik heb er een paar gevonden, maar weet niet of de juiste er bij zit. Op een Russische site staat er een, maar die bestaat uit 41 cd's (Vol. 1 t/m Vol. 41)
http://dcp.sovserv.ru/audio/22494/2007/07/17/tunnel/print.html
en een cd met 21 tracks, waaronder "Al by myself"
http://www.discogs.com/Various-On-Air-Party-Airlines-Flight-200201/release/2564377
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de tweede is hem
heel erg bedankt ;)