Waar kan ik goedkoop een verdeelstekker voor een koptelefoon, met drie uitgangen vinden?

Wij willen graag in de auto films kijken op een minilaptop, maar het geluid kan niet zo hard. Daarom wouden wij eigelijk 3 koptelefoontjes in de computer stoppen, maar we kunnen er maar 1 in doen. Weet iemand misschien waar ik goedkoop een verdeelstekker (hoofdtelefoon splitter) voor 3 koptelefoons kan kopen?

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Het beste antwoord

Bij Onlinekabelshop kun je ze vinden voor 2 of 4 aansluitingen,je zou ook 1 splitter in de andere kunnen doen,het geluid wordt dan wel iets minder goed.
Als je Onlinekabelshop intikt kom je vanzelf ook andere sites tegen.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of je het goedkoop vindt weet ik natuurlijk niet maar je zou eens hier kunnen kijken.
Voor 2 koptelefoons is aanmerkelijk goedkoper maar voor 3 is een ander verhaal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier dezelfde maar dan iets goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk dingetje
U kan die al kopen voor een paar euro bij Bol maar enkel met 2 uitgangen, u heeft er dus 2 nodig om 3 uitgangen te krijgen. Met 3 uitgangen heb ik die nog nooit gezien.
Als uw uitgang te weinig vermogen geeft kan u daar ook nog eens een koptelefoonversterker tussen zetten en die heeft ineens ook al 3 of 4 uitgangen die individueel te regelen zijn. Kost wel € 32 bij Bax.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even op kabeltje.com. Bijna alle kabeltjes te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is hetzelfde als Bol.nl