Wat is dit voor muziekgenre?

LINK: http://www.youtube.com/watch?v=O0ob52GyXl4

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Ik zou het zelf gewoon onder pop-muziek of R&B scharen. Het nummer is toch een cover van Beyonce? Omdat het met een orkest wordt uitgevoerd zou je het symponisch kunnen noemen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En je kunt het natuurlijk ook onder "covers" plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens wiki: kamermuziek. zijn stem lijkt trouwens op die van jeff buckley.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk wel een moeilijke vraag. Misschien dat het onder easy listening past. Ik vind het prachtig en zijn stem doet me denken aan Boy George (na de Culture Club tijd).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het op easy listening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk is dit fusion. Een mengvorm van klassiek en modern.

Classic meets pop :-)