Wie kan mij helpen aan de titel van het liedje die ik zoek???

een tijd terug was het sport jaaroverzicht 2009 daar was een stukje met de 100 & 200m van usain bolt met een liedje met violen en een orkest, maar ik zoek overal op internet en kan geen titel vinden kent iemand toevallig dit liedje zo ja zou je dan de titel aan mij kunne vermelden?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Een stukje muziek dat erg veel gebruikt wordt op tv in zulk soort situaties is dat werkje van 'The Verve' getilteld: "Bitter sweet Symphony"
http://www.youtube.com/watch?v=Zx3m4e45bTo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig!
Viool? Misschien David Garrett, ken ik zelf nog niet zo heel lang. Fantastisch violist!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij was dat het instrumentale intermezzo van het nummer Haus am See van Peter Fox.