Ik zoek voor een soudmixshow een leuk duits nummer om te zingen.

Iets ala Conny Froboes. Ik kom zelf niet verder dan Zwei kleiner italiener of Ich ben wie du...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (16)

sni sna snappie....snappie snappie snap....snie sna snappie....snappie snappie snap.....ich snappie
das kleine krodoQ@#$% sorry :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vicky leandros.
Ich hab die liebe gesehn.
Nicole,ein bisschen frieden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heintje
Ich bau dir ein schloss.
Deine tranen sind aug meine.
Cindy und Bert,Immer wieder sontags.

Toegevoegd na 2 uur:
Auch i.p.v. aug
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o ja, Heintje, jeugdsentiment :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi he Loes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb laatst nog wat liedjes zitten beluisteren van Heintje, vooral die met een kozakken koor...ge-wel-dig :)
Nena - 99 Luftballons

Hast Du etwas Zeit für mich
Dann singe ich ein Lied für Dich
Von neun-und-neunzig Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont
Denkst Du vielleicht grad' an mich
Dann singe ich ein Lied für Dich
Von neun-und-neunzig Luftballons
Und dass sowas von sowas kommt

Neun-und-neunzig Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont
Hielt man fuer UFOs aus dem All
Darum schickte ein General
'ne Fliegerstaffel hinterher
Alarm zu geben, wenn's so war
Dabei war'n da am Horizon
Nur neun-und-neunzig Luftballons

Neun-und-neunzig Düsenjäger
Jeder war ein grosser Krieger
Hielten sich für Captain Kirk
Das gab ein grosses Feuerwerk
Die Nachbarn haben nichts gerafft
Und fühlten sich gleich angemacht
Dabei schoss man am Horizon
Auf neun-und-neunzig Luftballons

Neun-und-neunzig Kriegsminister
Streichholz und Benzinkanister
Hielten sich für schlaue Leute
Witterten schon fette Beute
Riefen: Krieg und wollten Macht
Mann, wer hätte das gedacht
Dass es einmal soweit kommt
Wegen neunun neunzig Luftballons

Neun-und-neunzig Luftballons

Neun-und-neunzig Jahre Krieg
Liessen keinen Platz fuer Sieger
Kriegsminister gibt's nicht mehr
Und auch keine Duesenflieger
Heute zieh ich meine Runden
Seh' die Welt in Truemmern liegen
Hab' 'nen Luftballon gefunden
Denk' an Dich und lass' ihn fliegen

Toegevoegd na 10 minuten:
Na je reactie:

Falco- Der Kommissar

tekst vind je hier:
http://german.about.com/library/blmus_falco02.htm

Toegevoegd na 12 minuten:
is eigenlijk een Oostenrijker.
http://www.youtube.com/watch?v=5OtdA-KcQlQ
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die is mooi maar vorig jaar al gedaan. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die pattycon..ze trekt er wel een gezicht bij... :) @prana, wat een lap tekst, zo uit het hoofd, knap hoor +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad de blonde inteligentie straalt er af. Ach google is your friend, sleur en pleur doet de rest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de avatar al eens aangeklikt om groter te maken, lache hoor pattycon, ben jij dat? :) @prana, sleur en pleur...lol :)
Wil je lekker gek: Nina Hagen.
Zware stem: Hildegard Knef of Zarah Leander.
Voor de wat "normalere" stem: Catherine Valente, Marlene Dietrich, Mireille Mathieu en inderdaad zoals eerder genoemd Vicky Leandros.
Het lijkt me het beste dat je via youtube nummers opzoekt van deze artiesten. Ik kan natuurlijk niet inschatten wat jij aankunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stuur natuurlijk een Duits nummer in waar ik vroeger bij kwijlde :p
Rechts staat bij de afspeellijst staan nog wat nummers.
Wat ook leuk is het lied van Roy Black en Anita, kun je samen doen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
komm holl das lasso raus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Peggy Marsh;"mit 17 hat man noch Träume",
Catharina Valente; " Ganz Paris träumt von der Liebe", Juliane Werding;"der Tag als Conny Kramer"starb",
Katja Ebstein;"Wunder gibt es immer wieder" en Theater,
Marianne Rosenberg;"er gehört zu mir",
Heidi Brühl;"Wir wollen niemals auseinandergehn",
Siw Malmkvisk;"Liebeskummer lohnt sich nicht",

Je had ook nog zo`n raar grietje met brilletje en ze stond maar te springen, ik weet niet meer hoe ze heette, maar de soundtrack van de SpiceGirls ( die zongen het ook later)
staat ook op internet. Een oorwurm! het lied heet;
"my boy Lollypop",je kent het vast!
14 jaar geleden
Wencke Myhre: Beiß' nicht gleich in jeden Apfel

Toegevoegd na 2 minuten:
Cindy und Bert: Immer wieder Sonntags

Toegevoegd na 13 minuten:
Je kunt ook proberen "schlagerhits" aller tijden te vinden via cd-verkoop-sites zoals bijv. amazon. En als je dan een geschikt nummer op het oog hebt, dit dan ook via Youtube proberen te vinden, zodat je kunt beoordelen of het iets voor je is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ich bin wie du
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verdammt ich lieb dich - Matthias Reim
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nena met "irgendwie irgendwo irgendwann". Ook leuk voor een soundmixshow.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of iets van Trude Herr of van Gitte Haenning (ich wil einen Cowboy als Mann), dat is uit de 50er jaren volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zit er in het repertoire van Reinhard Mey wel iets wat geschikt is. Bijna iedereen kan ze meezingen.
http://www.youtube.com/results?search_query=reinhard+mey&search_type=&aq=f
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij komt op An der Nordseekuste... en een bisschen frieden, dat songfestivalnummer, ik weet de naam van de zangeres niet meer.

Toegevoegd na 1 uur:
Inderdaad, van Nicole, dank je deidre en de Nordseekuste is van Klaus und Klaus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn er leuke duitse nummers dan? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moskau van Dschingis Khan leent zich voor een gemengde groep prima, hoewel de dans wat excentriek is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het melig mag: 'Madchen' van Lucilectric, anders is 'Marmer, Stein und Eisen bricht' ook wel 'geil'!