Hopelijk niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor.

Maar Jody is bezig om door te breken als DJ. Hij draait tegenwoordig op feesten als DJ Latin Rocker. Heb hem zelf nog niet horen draaien maar hij schijnt nog goed te zijn ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zover ik weet is hij z'n stem nog steeds niet kwijt, dus ik denk het wel. Zo onder de douche enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol ben jij ook een jody bernal onder de douche +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen; meer op de scooter :-P
Je lijkt hem op zijn - zeer summiere - site nog steeds te kunnen boeken, dus ik vrees het ergste.
Zijn laatste hit is echter al ergens van halverwege 2008, dus het zal inmiddels een beetje het schnabbelcircuit zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad +
aub nee toch...volgens mij is hij z'n scooter aan het zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jody Bernal komt nog wel eens telefonisch "op bezoek" bij Gerard Ekdom en Michiel Veenstra tijdens Ekstra Weekend. Wat ik van de gesprekken die ze daar voeren begrijp is dat hij zo nu en dan bijschnabbelt.
Daarnaast presenteert hij zo nu en dan bij SBS6 (volgens mij programma's als "Schaatsen met sterren")
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft ie weleens gezongen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
k hoop het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,Hij is benzig met door breken,Hij is bezig met een dj..