Wie is deze zanger, zie foto's?

Hij zingt, onder andere, een duet met Sarah Brightman in, als ik het wel heb, het Italiaans, met een hele hoge (kopstem/falsetto?) stem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik vermoed dat dat Fernando Lima is

Toegevoegd na 4 minuten:
Na het bekijken van het filmpje weet dat eigenlijk wel heel zeker. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Youtube-filmpje zeker? Ik ben op vakantie in China en zag hem met Sarah op de Chinese staatstelevisie. En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat president Hu bloednerveus wordt van Youtube, want ik kom er hier niet op. Hoedanook, een rondje Google afbeeldingen leert mij inderdaad dat het om Fernando Lima gaat.
Bedankt voor het snelle antwoord en de tienpunter is voor u.