Wie weet waar ik een CD kan kopen van Chloe Lacan (Franse artieste)

Toegevoegd na 6 dagen:
ik zou graag on-line kopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

In Frankrijk; ik zie inderdaad geen online-mogelijkheid een CD (bijv. Plaisirs Solitaires) te bestellen.
Misschien kan je een grote platenzaak in Lille telefonisch of per email benaderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien informeren bij een goeie cd winkel hem kan importeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.ebay.fr

Toegevoegd na 57 seconden:
Maar volgens mij klopt je spelling van de naam niet.