ik ben aan het kijken naar een phonic MU 502 mixer (zie link in beschrijving)

http://www.feedback.nl/geluid-mixers/phonic/mu-502
kan ik deze op me computer aansluiten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Dit apparaat gaat alleen via MIDI. Het is echter wel mogelijk het aan te sluiten op je pc, doormiddel van een usb-midi kabel. Zijn bij de betere muziek- en electronicazaak wel te krijgen! Ziet er trouwens mooi uit, had het nog niet eerder gezien!

Toegevoegd na 13 minuten:
Sorry ik heb niet helemaal goed gekeken naar het apparaat! Het is echter alsnog mogelijk je pc aan te sluiten. De mixer werkt namelijk als volgt: Hij vangt het output signaal op van de pc, dus waar normaal de speakers zitten (een headphone output bijvoorbeeld). De grootte van de outputs van een computer zijn echter kleiner dan de input van deze mixer. Output van computer is 3.5mm, input van mixer is 6,35. Een adapter kan de plug van een 3.5 mm verbreden naar 6.35. Dus als je een snoer hebt met aan beide kanten een 3.5 mm plug en adapter (zie afbeelding) dan kun je hem op je pc aansluiten. Een kabel met aan de ene kant 3.5 mm en aan de andere kant 6.5 mm kan ook, maar is moeilijker te krijgen. Succes!