Van welke (rock)band is het liedje waarbij de zanger in de clip op de grond ligt en mensen lopen hem voorbij?

Het genre is rock/alternatief, het is een band en in de clip zie je de bandleden op straat spelen maar als ik het me goed kan herinneren niet allemaal bij elkaar maar apart. De zanger ligt volgens mij in het begin op de grond, de mensen lopen hem gewoon voorbij en dan staat ie op en begint hij het nummer te zingen. Wie o wie kan me hiermee helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
Beste gast, zou je even willen laten weten of het gegeven antwoord het liedje is wat jij zoekt? Want zo niet, dan kan ik verder gaan zoeken!

Antwoorden (1)

volgens mij is dit Hoobastank met het nummer The Reason