Kan iemand de albumhoes vinden van Best of the 80's?

Ik heb thuis dit album liggen, van Sony, met serienummer 88697282082. Ik heb het album in Itunes geimporteerd, kan alleen geen enkele Albumhoes vinden- niet via Itunes en niet via Google Search. Weet iemand een albumhoes te vinden, of is er een makkelijke manier waarop ik mijn albumhoes gewoon kan inscannen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Foto van maken?
Antoni
10 jaar geleden
Blijkbaar heeft de vraagsteller een album zonder hoes, Moorddigger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb wel een hoes, alleen wist ik eerst niet hoe ik makkelijk dat plaatje via internet kan ophalen.

Het beste antwoord

De grootste afbeelding die ik ervan gevonden heb staat hier: http://www.generation-souvenirs.com/copyrighter.php?max_width=600&max_height=600&image=images/Image/DSC07502_1322517789.JPG
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, dat is de hoes die ik zocht! Hoe heb je die site gevonden? Of kende je de site al?
Amadea
10 jaar geleden
Kennen doe ik 'm niet, maar ik had er wel eerder van gehoord. Ik kwam hierop door op de gegevens van de cd zoals die in het bestand van de Free Record Shop zat verder te googelen.
Antoni
10 jaar geleden
+ 1 voor je antwoord, Amadea! Mooi gevonden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel Amadea, nu weet ik hoe ik makkelijker albumhoezen in de toekomst kan vinden! Hiermee sluit ik de vraag!

Andere antwoorden (2)

Op cover-paradies heb ik er een gevonden.

Zie link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas is dat niet de hoes die ik bedoel, het is een zwarte hoes met rechts afbeeldingen van artiesten. Met internet heb ik gevonden dat het album in 2012 kwam, dit zou kunnen.
Beste Anderson1,

Bij het serienummer wat je doorgaf hoort de volgende CD uit 2008:

http://www.discogs.com/Various-Best-Of-The-80s/release/2363237

Je ziet dat bij de gegevens (zoals het jaar van uitgave 2008 en 18 tracks) helaas geen voorkant of achterkant te zien zijn.

Het is vrij moeilijk zoeken naar deze CD gezien hij vrij nieuw is voor een best of '80's CD in Nederland.

Het is ook geen CD die in een serie thuishoort dus op die term kun je ook niet zoeken.

Misschien een alternatief om zelf een leuke creatieve hoes te maken ?

Succes !
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de hoes thuis. Ik wou eigenlijk net proberen in te scannen, totdat dit antwoord hieronder kwam.