In principe niet want de usb is de poort zelf.
Als je bedoeld een usb-stick of usb-apparaat dan is het gewoon kopiëren en plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plaats je USB stick in je computer. Zoek nu je liedje op en klik er met je rechtermuisknop op. Klik nu op 'Verplaatsen naar verwisselbare schijf *naam van je USB stick*.' Gelukt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De muziek die je hebt kun je op je USB zetten door naar deze computer te gaan -> de naam van je USB (bijv. A-Data) en een nieuw maple aanmaken door : bestand-> nieuw-> nieuwe map en deze een naam geven.
Je kunt de mp3tjes nu gewoon naar de map toe schuiven door te selecteren en kopieren of door ze Er gewoon heen te schuiven.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het uitleggen in een aantal verschillende stappen:

1. Stop je USB-stick in je computer.
2. Ga naar "Deze computer"
3. Ga naar de juiste "Verwisselbare schijf". Meestal is dit de (E:), (F:), (G:) of (H:)-schijf. Wanneer dit niet de goede is zal hij de melding "Plaats een schijf of ander geschikt medium in station" gevolgd door de naam van de schijf.
4. Wanneer deze geopend is, ga dan naar de muziek die je op je computer hebt staan (vaak .mp3 bestanden).
5. Selecteer de nummers die je op de USB-stick wilt hebben, druk vervolgens met de rechtermuisknop op een van de geselecteerd bestanden en kies "kopiëren".
6. Ga nu naar de geopende schijf (Verwisselbare schijf), klik hier met de rechtermuisknop op het scherm en kies "plakken".
7. De computer zal misschien even bezig zijn met het kopiëren van de bestanden (ligt aan het aantal nummers wat je erop zet). Wanneer dit klaar is (wordt aangegeven) kunt je de USB-stick verwijderen en u bent klaar!

Succes!