Ik wil luidsprekers voor mijn dj set kopen wat moet ik dan kopen zonder versterker of mengpaneel of met versterker of mengpaneel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Als je passive speakers koopt is een versterker wel handig, ook een mengpaneel. Dit om je audio-input naar je versterker te regelen. Zou je active speakers kopen ( zelf versterkend ) dan heb je aan een mengpaneel genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jouw dj-set al een mixmogelijkheid heeft dan hoef je geen apart mengpaneel er achteraan te plaatsen. Je hebt dan óf een versterker en passieve boxen nodig, óf boxen met ingebouwde versterkers. Als jouw dj-set alleen uit cd-spelers en/of computer bestaat dan heb je ook nog een mengpaneel nodig.