Ze hebben een aantal zilveren, gouden en platina platen in verschillende landen, zoals te zien bij de bijgevoegde link. Andere prijzen hebben ze niet gewonnen, of worden niet gemeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Engeland kregen ze voor het album "Until One" de BPI Gold Sales award. Bij MTV wonnen ze in 2010 de Europe Music Award voor de beste Zweedse act.
Amadea
11 jaar geleden
2010 EN 2011 wonnen ze bij de EMA de prijs voor de beste Zweedse act. (Edel)metalen platen reken ik niet als prijzen, die krijg je automatisch voor een X aantal verkochte platen.

Toegevoegd na 3 minuten:
In de link hieronder zie je ook nog waar ze voor genomineerd zijn/waren.