waar kan ik het best keyboard leren spelen?

ik heb al heel lang een keyboard staan maar ik doe er niks mee en daarom wil ik het leren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Les nemen, dit kan bv bij een muziekschool maar je kan ook opzoek gaan naar een privé leraar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou naar een privé leraar gaan het is erg handig en prettig oom te leren
Op een app voor de tablet of ipod
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem les of volg een zelfstudie. Online kan je het ook leren maar dit is vaak zonde van het geld. Wanneer je het echt niet meer gebruikt, kan je er wellicht iemand anders blij mee maken. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook tutorials bekijken op YouTube en ervan leren. Zie filmpje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je lid bent van een openbare bibliotheek, dan kan je daar ook leuke lesmethodes lenen. Die zijn tegenwoordig ook met cd en dvd. Dus je kunt al snel leuke deuntjes spelen. Als beginner is dat best alleen te doen. Alleen als je op hoog niveau wilt komen is een muziekschooldocent aan te bevelen.
Amadea