Zit er een diepere betekenis achter de tekst van: 'Through the fire and flames', van Dragonforce?

Ik vind het zelf een erg goed nummer, door het onmogelijke tempo van de gitaren en de drum, maar ik kan geen chocola maken van de tekst. Ze hebben het toch niet echt over een groepje dat de wereld moet redden? Wat is dan de diepe betekenis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K
Kimath
13 jaar geleden
cool nummer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk op Guitar Hero!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel'above the winter moonlight' nóg leuker is :-)

Het beste antwoord

Dragonforce maakt er een kunst van om de meest glorieuze en epische teksten te schrijven die perfect passen bij hun over-de-top stijl van spelen. Ik zou er persoonlijk niet teveel achter zoeken. ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat daarbij dus voornamelijk over epische veldslagen waarbij draken en zwaarden aanwezig zijn, in zo ongeveer elke tekst van Dragonforce.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik luisterde wat teksten van andere liedjes, en je hebt gelijk. ;) Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Het is gewoon een lied. Sommige mensen voelen zich aangesproken, maar dit was voor het 2012 gebeuren.