Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik DJ worden?

Hallo allemaal,
Het lijkt mij wel leuk om mixes te maken als DJ. Nu vraag ik me af wat ik hier allemaal voor nodig heb. Daarnaast vraag ik me ook af hoe ik het beste kan beginnen hiermee. Heeft iemand advies voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoals hierboven al gezegd is, probeer te oefenen met virtual DJ. Met bijvoorbeeld zo'n filmpje http://www.youtube.com/watch?v=2Ulp6eGu2Uw.

Als je het leuk vindt kan je een midi controller aanschaffen die je aansluit op je computer hierdoor kan je beter mixen met virtual DJ of een ander programma. Upload dan eens een mix op youtube of soundcloud, krijg je veel waardering van anderen dan kan je besluiten om een echte dj set te kopen waar je dj's op de meeste feestjes ook mee ziet.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet iedereen kan DJ worden, je hebt er aanleg voor nodig. Je kan voor jezelf kijken of je aanleg hebt door te gaan experimenteren met Virtual DJ.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geloof in jezelf. Doe wat het passie en dan kom je er wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volg één van de vele workshops.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding