Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een orgelpijp hebben. Hoe kan ik daar aan komen?

Ik wil graag een orgelpijp voor de de sier in mijn kamer hangen, hoe kan ik hier aan komen, hij hoeft niet het gave geluid meer voor te brengen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vraag er eens na bij de kerk. De pastoor zal vast wel weten waar zijn orgel vandaan komt of hij heeft kennissen in die kring die dat weten, of zelfs hebben omdat zoiets ook ooit vervangen moet worden. (al is dat niet vaak dan, maar je weet maar nooit)

Op internet zul je misschien alleen nieuwe vinden en dan word het een duur sier voorwerp om in je kamer te hangen. Bij de oud ijzerboer hoef je ook niet te kijken, want zoiets komt zelden binnen. De kringloop winkel misschien nog, maar die kans is heeeeeel klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem contact op met Orgelmakerij Gebroeders Reil, misschien kan je via hen aan een oude of afgekeurde orgelpijp komen. Zie http://www.reil.nl/pagina/contact/362/nl/
Door een filmpje van Klokhuis over het orgel kwam ik op deze naam:
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Ik zou eens op eBay kijken.

Toegevoegd na 42 seconden:
Daar is alles erg goedkoop en vaak van goede kwaliteit. Het enige kleine nadeel is dat veel dingen uit het buitenland komen en je soms een hoge som aan verzendkosten betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kan je een link geven waaruit blijkt dat je op eBay een orgelpijp kunt kopen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding