waar kan ik een mooie hardstyle vlag kopen?

ik wil graag een hardstyle vlag kopen maar niet een van q-dance.com want die heeft er maar 3 en die zijn niet echt bijzonder, weet iemand een goede site of verkoopt er zelf 1?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (3)

Voor 4,95 heb je er 1 op stickers and stripping . Com

Zie link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.midtownshop.nl/en/
Heeft wel een goed aanbod
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is voor hardcore, deze jongen is opzoek naar een hardstyle vlag
Ik vindt de Q-dance vlag super mooi!:D wel veel, 25 voor n vlag maarja, merken heh
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt, maar je kan nergens goede vlaggen vinden daarvoor moet je naar zo'n feest gaan maarja daar ben ik helaas nog te jong voor en die Q-dance vlag heeft alleen die oranje "Q" als ze nog groot Q-dance eronder hadden gezet was het al een stuk nicer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry er staat wel dance onder, niet goed gekeken, dus staat wel wat beter zo