Wie kent er leuke cd's/muziek voor doelgroep kleuters, waarbij ze mee kunnen dansen (dansmuziek)?

Deze week is het Carnaval, dus willen we i.p.v. gewone Carnavalsmuziek ook vooral liedjes opzetten, waarbij de kinderen uitgenodigd worden mee te dansen. Voorbeelden: Kabouter Dans, Tsjoe Tsjoe Wa (Minidisco).

Meer ideeën zijn heel erg welkom! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Vogeltjesdans, hokie pokie, jan huigen in de ton, zevensprong.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De compact discs van Nevofoon, met bijbehorende boekjes waarin de dansen worden beschreven, zijn heel leuk. Kleuterdansen in vijf delen en nog een paar andere titels. Zie http://www.nevofoon.nl/
Amadea