Hoe heet dit Spaanse nummer met Engelse teksten?

In de taxi op Gran Canaria hoorde ik dit Spaanse rap nummer met Engelse invloeden. Ik heb onthouden de zinsnede ' I am on top of the world '. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Hoi Niekse11,

Het kan een rapnummer zijn geweest van het nummer 'Top of the World' van de Imagine Dragons. Zie de link die ik heb toegevoegd.

Ik hoor graag van je.

Groet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Omdat er toevallige overeenkomst is tussen de gevraagde tekst en de titel van een nummer van een Amerikaanse indierockband betekent dat nog niet dat het daarom een Spaans rapnummer zou zijn. Slechte gok!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, helaas. Amadea heeft gelijk hierin