Wat was het thema van de Toppers In Concert van 2008 en 2009?

2010 was welcome to heaven, 2011 was the royal party for kings and queens en 2012 was the love boat.
Dus weet iemand het thema van 2008 en 2009, want ik moet de album een naam geven in iTunes:p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het album van 2008 had als kleurthema Goud, zilver en paars. Maar je kunt het toch ook gewoon Toppers [in concert] 2008 noemen?

Het album van 2009 had als kleurthema Zwart, goud en diamanten. Maar je kunt het toch ook gewoon Toppers [in concert] 2009 noemen?
Amadea