Zijn er Nederlandse datingsites gericht op metal?

Ik luister graag naar hardcore punk, deathcore en deathmetal. En merk altijd dat er weinig meiden zijn in het dagelijks leven die daar van houden. Dus mijn vraag is of er sites zijn die daar speciaal op gericht zijn?

Voor de geïnteresseerde zijn dit de bands die ik luister:
Whitechapel
Suicide silence
Cancer bats
Carnifex
Emmure
The exploited
Parkway drive
Heaven shall burn
Oceano
Job for a cowboy
All shall perish
Suffocate
Behemoth
Lamb of god

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Denk het niet zo 123 je kan wellicht wel op de date sites naar mensen zoeken met dezelfde interesse hierin ! Ik denk dat je bij de grotere betaalde sites echt wel iemand vind die dezelfde interesse met je deelt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, Dat is een kwestie van smaak, dus een onderdeel van je persoonlijke interesses.Ik denk dat er veel verschillen zijn waar geen enkele datingsite alleen op gericht kan zijn. Ik denk wel dat er mensen zijn met dezelfde interesses die ook op zo,n site komen.

Ik zelf houd van Dweilorkesten(Feestmuziek) daar bestaan geen sites van, en een enkeling met deze interesse staat op een site. Succes, met vinden. Mvg.Chris
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Rider,
Jouw vraag begrijp ik als metaller zeer zeker.
Niet iedereen, zo zie ik hier aan de reacties, omdat ze dus niet begrijpen hoeveel dergelijke (al dan niet extreme) muziek voor jou betekent.
De metal is natuurlijk als stijl enorm breed geworden, zoals je vast ook wel weet.
Het vinden van een partner die ook nog van dezelfde substijlen of bands houdt is toch de speld in die verdomd grote hooiberg!
Misschien kun je via facebook o.i.d. iemand opsporen, al vind ik dat mensen op facebook soms nogal weinig info vermelden.
Volgens mij bestaat er geen site voor muziekgerichte personen.
Vroeger stonden er advertenties in bladen als Aardschok, maar volgens mij is dat inmiddels uitgestorven...
Als je ook over de NL-grens wilt kijken dan vind je er vast wel een! Vooral in Duitsland leeft metal veel meer dan hier.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag want ik heb te weinig vrienden die dezelfde muziek leuk vinden, in mijn geval ook vooral hardcore tot tech-death. Er bestaat wel een site voor gothic metal dating (weet niet of ik hier de naam mag noemen, maar is zo te googlen). Dit is de enige Nederlandse site die ik tot nu toe heb kunnen vinden en die een beetje in de buurt komt, maar ben er nog niet mee bekend. Ben trouwens zelf een meid, maar een stuk ouder.